Blogger Widgets

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΣΑΜΠΥ ΜΙΩΝΗΣ(ΕΒΡΑΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ): ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑΣ, ΑΘΩΩΣΤΕ ΜΕ!

Υπόμνημα στην προανακριτική επιτροπή της βουλής, που εξετάζει την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, απέστειλε ο εμπλεκόμενος επιχειρηματίας Σάμπυ Μιωνής, κάτοικος Τελ Αβίβ, στην οποία –όπως ήταν αναμενόμενο- «καταγγείλει» πως αντιμετωπίστηκε ρατσιστικά λόγω του ότι είναι εβραίος. Επίσης, δηλώνει…

«προοδευτικός» (δε διευκρινίζει αν είναι του Τσίπρα ή της Παπαρήγα…) και «αντιφασίστας», «προσόντα» αναμφισβήτητα σπουδαία στη μεταπολιτευτική Ελλάδα για να αθωωθεί κάποιος κατηγορούμενος (μ’ αυτά τα «προσόντα» αθωώθηκαν ακόμα και τρομοκράτες που έσκαγαν βόμβες στα χέρια τους…). Ιδού το χαρακτηριστικό απόσπασμα από το πιο ουσιώδες υπερασπιστικό επιχείρημα του Μιωνή:

«Όσο για τις γνωστές δηλώσεις του κ. Βενιζέλου στη Βουλή περί ατόμων ” Εβραϊκής καταγωγής ” στην “λίστα Λανγκάρντ”, αυτές έδωσαν την σκυτάλη σε κάθε λογής ακραία και φασιστικά στοιχεία από διάφορες παρατάξεις να ξεκινήσουν μια εκστρατεία κατασυκοφάντησής μου με έντονα στοιχεία υποβόσκοντος αντισημιτισμού. Με θλίψη μου είδα να παρασύρονται κάποιες προοδευτικές δυνάμεις στην παγίδα αυτή του αποπροσανατολισμού. Γνωρίζω ότι οι πολιτικές μου θέσεις ενάντια στην ακροδεξιά, τις οποίες έχω επανειλημμένα εκφράσει στον διεθνή τύπο έχουν ενοχλήσει ορισμένους…»

Υπάρχει κανείς που να αμφιβάλλει για την κατάληξη αυτής της ιστορίας;

ETHNIKISMOS.NET

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home